Faceți căutări pe acest blog

21 august 2012

Concert RED HOT CHILI PEPPERS


Yeay!!!
Unul dintre cele mai asteptate concerte ale anului 2012, confirmat in sfarsit: Red Hot Chili Peppers live pentru prima data in Romania, pe 31 august! Organizat de Emagic, concertul va fi inclus in turneul de promovare a celui mai recent album Red Hot Chili Peppers, „I’m With You”,si se va desfasura pe National Arena.
Daca va spun ca nu am participat niciodata propriu-zis la un concert (in sensul sa imi cumpar bilet si sa ma duc), veti arunca cu rosii in mine?! :)))
Da, stiu, e rusinos...dar iata o ocazie de a remedia problema..iar RHCP sunt chiar pe gustul meu si ar fi de vis pentru "botezul" meu intr-ale concertelor..concert adevarat!
Si bineinteles, am in minte si 4 prieteni cu care as vrea sa merg..
asadar..daca voi castiga, dragii mei, va iau cu mine a concert! :)
Liubli, Manu, Cata si Dani...:) si Catulici, bineinteles..dar cred ca va fi un pic ocupata cu bebe nr.3 de pe blogul Baby Gogoshel..




Niciun comentariu: