Faceți căutări pe acest blog

18 martie 2014

18 martie 2014 - ziua cand s-a nascut finutul meu de botez!

Despre ziua de astazi s-a spus ca va intra in istorie. De ce? pentru ca este ziua in care Vladimir Putin a "anexat" Crimeea! Este ziua discursului istoric al presedintelui cu chip de otel in fata Dumei de Stat în cadrul căruia a cerut acceptarea a doi noi membri în Federaţia Rusă: Crimeea şi orasul Sevastopol, este ziua in care preşedintele rus a semnat cu liderii proruşi din Crimeea tratatul prin care regiunea devine parte a Federaţiei Ruse. 
Pentru doi parinti minunati si pentru mine, ziua de astazi are o semnificatie aparte: este ziua in care s-a nascut mult asteptatul Dragos Ioan, primul meu finut de botez, un nazdravan de 4, 400 gr.


De mult timp am aceasta dorinta de a boteza un copil..si iata ca bunul Dumnezeu mi-a oferit sansa de a-l boteza in fata Domnului pe Dragos Ioan! 

Sa ne traiesti, finutule drag!
Te iubim si abia asteptam sa te cunoastem in persoana! :)

P.S. Am mari emotii in ceea ce priveste aceasta noua responsabilitate, asa ca astept cu drag orice sfat, sugestie pentru a-mi duce la buna indeplinire toate sarcinile care revin acestui statut - orice sfat despre tinuta de botez, trusou, etc etc

Niciun comentariu: