Faceți căutări pe acest blog

12 septembrie 2012

A doua zi la cresa

A doua zi la cresa este cea mai grea..stiam, din experienta altor parinti, ca a doua zi la cresa e cea mai dificila, pentru ca, daca in prima zi, totul a fost un experiment si copilul nu stie ce se intampla cu el, a doua zi, el realizeaza pe deplin.
Exact asa s-a intamplat si cu Gogo..Cum am intrat pe usa cladirii, Gogo s-a panicat si s-a agatat de mine..cand a vazut ca il descalt, a izbucnit in plans si a facut o adevarata criza..nu voia nicium sa isi abandoneze pantofiorii, dorea sa se incalte numaidecat cu ei din nou, nu voia sa se dezbrace, ce mai..un adevarat show..
Am incercat sa il calmez timp de cateva minute, dar nu am reusit..asa ca mi-am luat inima in dinti si l-am transferat pe Gogo in bratele educatoarei...si in urletele de rigoare am parasit cladirea..Ce-i drept, nu m-a lasat inima si am mai ramas cateva minute pe hol..S-au mai auzit tipetele Gogosharului timp de cateva minute, dupa care s-a calmat..
Mi se rupea sufletul, dar nu am cedat si am plecat spre rasfatul urban oferit de Mamica urbana.
 
Din ce m-au sfatuit si educatoarele, secretul reusitei adaptarii este consecventa! Ne-au sfatuit sa nu cedam in nici un caz si sa nu facem pauze in a-l aduce la cresa..(nici daca as vrea nu as avea cum sa nu il duc la cresa, pentru ca, asa cum spuneam anterior, nu am alternativa de dorit la adaptarea la cresa). Gogo trebuie sa se adapteze la cresa si eu am toata increderea in copilul meu!
 
Realizez ca este o oarecare trauma pentru el..despartirea de mama langa care a stat nonstop timp de 2 ani de zile (am stat separati 2 saptamani numarate), rutina noastra draga...Constientizez ca este o perioada foarte grea pentru copilul meu, deja il vad schimbat, aceste 2 zile l-au maturizat si asta nu e doar in mintea mea de mama..:) Dar orice copil va trebui sa treaca prin asta la un moment dat si sunt sigura ca toata aceasta schimbare va fi spre binele lui!
 
Suntem, insa, pe drumul cel bun..Astazi cand am plecat de la cresa l-am intrebat daca maine mai vrea sa mearga la scoala si mi-a raspuns: DA!
Iar in seara asta, inainte de culcare, Gogo a concluzionat: Mama (se) duce la (ser)viciu..Eu duc (la) scoala!
...deci a inteles copilul cum sta treaba! :)
 
 
Ahh..inca un lucru pozitiv (spun eu) din toata povestea asta cu cresa..de doua zile Gogo este extrem extrem de iubitor! ne pupa nonstop, ne imbratiseaza, ne face declaratii de dragoste! Si inainte era un copil tare iubaret, dar acum este de-a dreptul indragostit de mine si de Tati! :)

4 comentarii:

Unknown spunea...

sa dea Domnul sa se acomodeze bine in continuare

maria şi antonia spunea...

Şi noi urmam luna viitoare. Am emoţii. Câţi ani are gogo? emoţia mea cea mai mare este legata de schimbatul scutecului şi se mâncat.

Minodora spunea...

E o oarecare trauma si pentru Mama care nu-si mai vede puiul o zi intreaga pentru ca Femeia sa mearga la serviciu. Dar, ca orice perioada de tranzitie, desi dificila, va trece si va fi totul bine in "noua ordine". :)

tZU spunea...

Gogo are 2 ani..dragul de el..el intelege foarte bine conceptul de cresa/scoala, doar ca nu ii place inca..cui i-ar placea?! si da, Minodora, ai mare dreptate..e o mare trauma si pt Mama..simteam ca mi se rupe sufletul auzindu-l cum plange si trebuind sa il las acolo