Faceți căutări pe acest blog

9 august 2012

Sarlota de vanilie cu capsune


O reteta mai mult pentru parinti, dar e mai sanatoasa, oricum, decat cele pe baza de "prafuri"..:)

ingrediente
1l lapte,
5 linguri de zahar,
3 oua intregi,
1 lingura amidon 
zahar vanilat - as fi vrut sa aduag baton de vanilie, dar nu am avut in casa
nuca de cocos rasa (optional)



Preparare:
Am amestecat intr-un vas ouale intregi cu zaharul. Am adaugat faina si am amestecat bine in continuare. Ulterior, am adaugat aromele (vanilie) si jumatate din laptele caldut. Am pus vasul pe foc mic, amestecand continuu. Am adaugat si restul de lapte si am lasat pe foc pana mi s-a parut ca a ajuns la densitatea dorita.
La final, am luat vasul de pe foc si am adaugat untul si nuca de cocos, turnand amestecul in forme (eu am folosit cateva boluri de sticla). Am lasat-o in frigider pentru 2-3 ore. 

iata ce a iesit:










Baby Gogoshel

4 comentarii:

Nata spunea...

cit unt e necesar? merci anticipat ;)

tZU spunea...

nu am pus mult..cred ca undeva la 50 de grame cred..cam un sfert de pachet...de fapt, dupa ochi, pana mi s-a parut mie ca a iesit la consistenta bine

Unknown spunea...

Daca in loc de faina pui amidon, consistenta va fi mult mai fina.

tZU spunea...

multumesc frumos pentru sugestie! chiar mi s-a parut si mie ca nu a fost tocmai fina..:)