Faceți căutări pe acest blog

18 august 2012

Inghetata pentru copii facuta in casa - cea mai simpla reteta

La aproape 2 ani de zile, oricat am incercat sa il tin departe de asemenea tentatii, Gogo a descoperit inghetata!
si cere tot mai des..asa ca m-am hotarat sa il pacalesc rapid cu o inghetata facuta in casa, preparata dupa cea mai simpla reteta.
Eu m-am inspirat dupa una dintre retetele lui Jamie Oliver: Îngheţată cu fructe de pădure, dar am adaptat-o putin.






Ce ingrediente am folosit eu
200 gr zmeura
50-100 grame afine
iaurt simplu grasime 3,5%
1 lingura de miere de albine (optional)

Am mixat zmeura in blender si am adaugat pe fundul formelor de inghetata de la Ikea. Similar am procedat cu afinele. Am bagat formele la congelator pentru 15-20 minute. Intre timp, am mixat iaurtul cu o lingura de miere si am adaugat compozitia in cupele de la congelator.







Pentru ca am avut mai multa compozitie, am apelat si la o cutie de inghetata, pentru a avea si o marja de eroare in cazul ca Gogo refuza inghetata din formele de la Ikea si pentru a-l pacali mai usor ca papa intr-adevar inghetata...dehh..nu-l mai poti pacali asa usor..:)))

Am dat totul la congelator peste noapte.

Iata ce a iesit.







Am servit inghetata in cupe, alaturi de zmeura si afine...si i-am oferit si lui Gogo o inghetata pe bat...:)
El a zis ca e buna..:)))
ps. data viitoare voi adauga lapte condensat, pentru a iesi mai cremoasa






Niciun comentariu: