Faceți căutări pe acest blog

25 august 2012

Cum sa beneficiezi de reduceri considerabile..la orice?

Toti iubim reducerile! :)
Iar mediul online este "asaltat" (la modul pozitiv) de site-urile care ofera reduceri colective, care se bucura de un real succes.
 
 
 
 

De ceva timp sunt fana a site-urilor care ofera vouchere de reducere in toate domeniile posibile: de la servicii de wellness (sanatate si infrumusetare), la reduceri pentru iesiri la restaurante, vacante, asigurari etc
Eu pana acum am achizitionat o multitudine de astfel de oferte si in 90% dintre cazuri, am fost mai mult decat multumita: mi-am facut manichiura cu 10 RON, m-am epilat total (adica pe toate zonele posibile ale corpului, inclusiv pensat) cu 29 de RON, am fost la munte, la Bran, la pensiune de 4 stele cu 80 de RON pe noapte (cu demipensiune) samd
Pana in prezent, Bucuresti-ul este favorizat la acest capitol (cele mai multe oferte sunt limitate pentru Capitala), dar exista si oferte la nivel national (cum sunt voucherele de reducere pentru vacante si excursii).
 
 
 
Piața reducerilor de grup din România a cunoscut o creștere fulminantă pe tot parcursul anului 2011. Peste 350.000 de utilizatori au cumpărat vouchere în valoare de peste 18 milioane de EURO.
Conform unor studii de piata, veniturile agregate pe piața reducerilor colective au crescut cu +144% în primele 6 luni ale anului 2012, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, de la 23,2 milioane RON la 56,7 milioane RON. Numărul de oferte agregate a crescut de la 6.365 la 27.397 în perioada studiată.

Astfel, in anul 2011, prin intermediul voucherelor de reducere:
- s-au făcut 45.000 de manichiuri prin vouchere de reduceri
- s-au făcut 2 milioane de minute de masaj
- s-au vândut 684 de tablete Kindle
- au mers la munte în România 60.000 de persoane, 20.000 la mare, 24.000 în Italia, 16.000 în Bulgaria
- 6.000 au vizitat Paris-ul, 4000 Veneția
- 50.000 de români au fost la stomatolog cu voucher de reduceri
- 22.000 de persoane și-au verificat vederea
- s-au servit 240.000 de mese la restaurant
- 28.000 de persoane s-au reapucat de fitness, 11.500 au fost la biliard, 8.000 au început cursuri de dans
- 20.000 de mașini au fost spălate cu vouchere
- s-au făcut 6.000 de revizii auto




 
In plus, ai multe opțiuni de plată: cu cardul online, prin transfer bancar, cash la diverse automate sau chiar prin SMS. Iar totul se intamplă pe site-uri securizate cu cele mai noi tehnologii, tranzacțiile fiind 100% sigure. Eu am platit prin card bancar si nu am intampinat niciodata probleme! In plus, daca m-am razgandit (poti renunta la oferta in termen de 10 zile), iti primesti garantat banii inapoi. 
 
 
Ce site-uri accesez eu, de obicei:
www.redutti.ro - agregatorul site-urilor de reduceri din România
http://www.cashcow.ro -  primul site de cashback din Romania
 
 
Cateva sfaturi, insa:
1. Daca achizitionati vouchere de reducere pentru consultatii sau servicii medicale sau infrumusetare, verificati locatia si presatia de care se bucura respectivul ofertant. Pentru servicii medicale, va recomand clincile mai renumite, care scot pe piata destul de des astfel de vouchere.
2. Daca achizitionati vouchere de reducere la cabinetele de infrumusetare, faceti-va programare chiar inainte de a cumpara voucherul respectiv. Asa veti fi siguri/sigure ca puteti folosi voucherul in ziua si la ora care va convine cel mai mult.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hеllo there, You've done a fantastic job. I will definitely digg it and personally suggest to my friends. I am sure they will be benefited from this site.
My website: Tableta asus pret