Faceți căutări pe acest blog

5 mai 2012

Dovlecei si cartofi noi la aburi cu crema de branza si verdeturi

Am fost zilele trecute la masa la o prietena foarte buna, a carei mama gateste senzational. Printre alte minunatii gasite pe masa lor - gatite in spirit italienesc - (printre care si cea mai delicioasa inghetata de casa mancata vreodata -  o sa imi fac si eu curaj odata sa o prepar), am degustat un platou de dovlecei gatiti la aburi serviti cu branza Almette!
Lui Gogo i-au placut la nebunie, asa ca am zis ca trebuie neaparat sa ii gatesc si eu..asadar, am dat fuga in piata azi cu piticul si am cumparat 2-3 dovlecei si cativa cartofi noi!
Am taiat dovlecelul, dupa ce l-am spalat in prealabil (i-am lasat coaja, era dovlecel din acela verde inchis, a carui coaja se poate manca).




Am spalat cartofii si am asezat frumos legumele in steamer.
Am stropit putin legumele cu ulei de masline (sau unt, daca nu aveti) si am lasat totul la aburi timp de 20 minute.





Intre timp, am pregatit crema de branza gen Almette! (piticul meu e mare fan acestui sortiment de branza, dar fiindca aveam in casa numai bunatati naturale trimise de moldobuna draga, am zis ca trebuie sa profit.

Asadar, pentru crema de branza, am folosit
  • cas nesarat de vaca (de tara)
  • smantana groasa de tara
  • marar, patrunjel
  • 1 ardei gras mic si 1 fir de ceapa verde
  • as fi adaugat si castarvete, dar nu aveam in casa la momentul respectiv!


Iata ce minunatie a iesit!


 


PS. cartofii sunt geniali, eu i-am zis piticului ca sunt "mingiute" si le-a papat cu mare placere.
Pofta buna pitici!

Niciun comentariu: