Faceți căutări pe acest blog

20 aprilie 2012

Supa de perisoare pentru bebelusi

Prin parcuri, pe la locul de joaca, toate mamicile si toate bunicile se lauda ca piticii lor papa cu cea mai mare placere supa de perisoare. Pana acum, sincera sa fiu, nu i-am gatit eu, personal, nicioadata supa de perisoare, pentru ca stiam ca se face cu carne tocata si nu prea am incredere sa cumpar din magazine carne tocata pentru piticul meu..
Si nici masina de tocat nu aveam acasa...pana mi-a venit o idee...am blender si, printre accesoriile din dotarea lui, se numara si un minitocator...asa ca am luat o gaina de tara, am curatat-o, am separat pieptul de pui de os si l-am tocat la minitocatrul blenderului...si a iesit un fel de carne tocata de pui, dar din cea mai sigura sursa (bunicii de la tara), plus ca am siguranta ce e proaspata.

Revenind la supa de prisoare, iata ce ingrediente am folosit eu:
aprox 200 grame de carne de pui (piept) de tara
2 linguri de orez
1 ou de tara
telina, morcov, ardei rosu si verde, praz, patrunjel
suc de rosii facut in casa (fara sare)



Am pus legumele taiate marunt la fiert. Separat, am amestecat pieptul tocat, oul, orezul, o lingurita de ulei de masline si o lingurita de gris si am format perisoarele, pe care le-am adaugat la fiert, in oala.




Cand ciorbita a fost gata, am adaugat verdeturile (patrunjel/marar) si am servit-o piticului, totul asezonat cu un dram de smantana.


Pofta buna!


Niciun comentariu: