Faceți căutări pe acest blog

30 ianuarie 2012

Pastai verzi cu carne de curcan si sos de smantana

Astazi i-am pregatiti piticului meu de 1 an si 5 luni pastai verzi cu carne de curcan si sos albe din smantana de tara si alte mirodenii parfumate.
ce am folosit eu:
- cateva pastai verzi (eu aveam la congelator puse de cu vara)
- carne de curcan fiarta in prealabil si maruntita la tocator
- smantana de tara, usturoi, busuioc, marar si patrunjel


Am fiert pastaile in apa timp de 15-20 minute.



Intre timp am preparat, separat dressingul din carnea de curcan fiarta in prealabil si maruntita la blender, peste care am adaugat 2 linguri de smantana de tara, usturoi, busuioc si verdeturile.
Iata ce a iesit!



Un comentariu:

Maria Daniela spunea...

O sa incerc reteta ta.
Nu stiu de ce, mie imi ies amare pastaile verzi cind gatesc pentru bebe... ufff
Traiesc pe alt continent, poate ca legumele cunoscute au aici alt gust..

Sint bucuroasa ca am gasit blogul tau. Am incercat deja multe dintre retetele tale, mincaruri si deserturi....sint sanatoase si usor de facut si delicioase yummy yummy, multumesc pentru postari!