Faceți căutări pe acest blog

24 noiembrie 2011

Desert delicios rapid: iaurt cu nuci si miere

Iaurt cu nuci si miere...parfumat (daca mai era nevoie) cu un strop de scortisoara pentru cine doreste..
- 2-3 nuci din livada lui Pepic - maruntite la blender
- 1 iaurtel 150gr/200gr
- 1 lingura miere de albine

Este singurul fel de mancare/gustare pe care as devora-o dupa ce piticul meu nu ar mai vrea sa pape din ea (eu niciodata nu mananc din mancarea piticului, daca mai ramane, desi de obicei nu prea ramane nimic)..


Beneficiile consumului de nuci pentru pitici
De vreo luna ii dau piticului meu in fiecare zi 2-3 nuci..i le servesc de obicei dimineata, in combinatii aromate cu banane sau, mai nou, cu iaurt si miere.
Nucile se numara printre alimentele cu cel mai bogat continut de cupru si zinc, minerale care contribuie la tratarea unor boli cardiovasculare. De asemenea,  nucile au beneficii in stimularea sistemului imunitar.
Conform cercetatorilor, nucile sunt bogate in vitamine din complexul B, contin proteine de buna calitate, vitamine, dar si acizi grasi omega-3. Acestea sunt considerate alimente complete, care asigura organismului energie pentru mult timp.
Mai mult, amestecul de nuci cu miere reprezinta un energizat de exceptie.




Cand pot fi introduse in alimentatia copilului?
In mod normal, nucile sunt contraindicate inainte de varsta de un an (sau chiar 3 ani), pentru ca sunt considerate a avea un mare potential alergen. In timp, parerile asupra alimentelor potential alergene s-au modificat. Daca nu exista persoane care sufera de alergii in familie, pediatrii americani recomanda introducerea in alimentatia copilului dupa ce acesta a implinit un an.
Eu i-am dat piticului meu miere (de la un an) si nuci (de la un an si doua luni) si nu am observat nici un fel de reactie negativa...
Fiecare mama va proceda, insa, asa cum va crede de cuviinta!

Niciun comentariu: