Faceți căutări pe acest blog

5 septembrie 2011

Rondele de somon la aburi cu piure de cartofi

Pentru prima data, i-am gatit micutului meu de 1 an, somon. Pana acum i-am dat numai salau si pastrav(ca peste). Eu ii gatesc pestele intotdeauna la aburi: am cumparat doua rondele de somon proaspat, le-am asezonat cu putin marar (eu nu gatesc cu sare niciodata pentru puiul meu si nici el nu face mofturei in acest sens) si l-am lasat 20 minute sa se gateasca in steamerr.

se observa inca aburii...:)) si mirosul - o nebunie superba






i-am servit somonul (curatat, bineinteles de piele si oscior) cu piure de cartofi, pentru ca asta gatisem astazi..de obicei, ii servesc pestele alaturi de legume gatite, de asemenea, la aburi, pentru a-si pastra proprietatile

Pofta buna, pitici!


P.S. Si a mancat piticul meu cu o pooooooofta! dintre toate tipurile de peste pe care le-a experimentat pana acum (salau, pastrav si somon), somonul conduce detasat in preferintele Gogosarului meu de un an!

Niciun comentariu: