Faceți căutări pe acest blog

14 iulie 2011

Cum sa beneficiezi de consultatii pediatrice in mod gratuit in sistem privat



L-am inscris pe Alexandru din prima luna la o clinica privata, in calitate de pacient de familie: clinica ANIMA din Bucuresti. Este foarte aproape de casa noastra si ofera foarte multe beneficii:
- Clinica Anima copiilor acoperă toate specialităţile legate de pediatrie: pediatrie, ecografie, dermatologie, cardiologie, boli infecţioase, ORL, neurologie pediatrică, psihologie, endocrinologie şi nutriţie.
- noi am optat pentru vaccinurile gratuite de la stat si am reusit sa i le facem, pana acum (10 luni) pe toate in timp util si fara probleme..Medicul lui de familie s-a ocupat de tot, eu doar a trebuit sa dau cateva telefoane pentru a ma asigura ca a fost comandat vaccinul si pentru a face programare pentru administrarea acestuia,
- de curand, mi s-a comunicat ca Alexandru beneficiaza, in calitate de pacient inscris la medicul de familie din clinica ANIMA, si de consultatii gratuite la medicul pediatru (doar cu bilet de trimitere de la medicul de familie). In acest fel, s-a rezolvat si problema costurilor vizitelor periodice la pediatru in sistem privat.
- de asemenea, in calitate de pacient de familie, Alexandru a beneficiat si de o serie de analize efectuate in mod gratuit, pe baza biletului de trimitere emis de medicul de familie, percum si de unele medicamente gratuite (celebrul Vigantol) sau compensate (Ferrum Hausmann, vitamina C).

Probabil sa sunt foarte multe alte clinici private care ofera astfel de beneficii pentru micutii pacienti. Practic, doar pe baza inscrierii copilului la medicul de familie din cadrul unei astfel de clinici, micutul poate beneficia, printre altele, chiar de cosnultatii gratuite la medicul pediatru.
Sfatul meu: cautati-le!

Niciun comentariu: