Faceți căutări pe acest blog

20 iunie 2011

Ficatei la aburi cu piure de cartofi - papa bun bun bun!

Gogo este indragostit de mancarea de ficatei de pui gatiti la aburi cu piure de cartofi (gatit de asemenea la aburi).


Se iau ficateii de pui si cartofii curatati, se condimenteaza cu putin ulei de masline si marar (eu nu adaug sare niciodata in papaica lui Gogo) si se gateste totul la aburi.


Ulterior se blenduiesc ficateii (se pot zdrobi pur si simplu si cu furculita, dar eu i-am tocat pentru a si putea congela surplusul). rezultataul e un pateu de ficat absolut natural si delicios.




Se serveste cu zambete si voie buna!
Gogo papa cu mare placere acest fel de papa!


Eu congelez surplusul de ficatei (imi mai ajunge pentru inca doua mese).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna,
am inteles ca nu e recomandat aparatul de gatit la aburi care contine vase/piese din plastic. tu ce parere ai?
Delia

tZU spunea...

Din ce m-am documentat eu, plasticul devine periculoos la temperaturi inalte, atunci cand contine BPA (de aceea sunt interzise biberoanele fabricate din plastic ce contine BPA). in ceea ce priveste steamerul de la tefal, s-ar parea ca nu contine BPA. oricum, in ultima perioada am "redescoperit" aroma mancarurilor gatite la cuptor..de ex, ii voi gati de acum incolo pestele pt pitic numai la cuptor, iese incomparabil mai gustos decat la steamer